zaterdag 11 januari 2014

2014 voornemens inspiratie (ik weet het, laat!)

We zitten nu al ongeveer een week in het jaar 2014. Hebben jullie je tot nu toe aan jullie goede voornemens gehouden? Of vond je het maar onzin, die goede voornemens? Ik realiseerde me een paar dagen geleden dat ik helemaal geen goede voornemens had. Dus voor de mensen die geen goede voornemens hebben: wat inspiratie! 


 
 1. gezond eten

Waarschijnlijk is dit voor heel veel mensen een goed voornemen. Ook voor mij... Ik heb heel erg de neiging om, als ik bijvoorbeeld een tussenuur heb, iets te kopen in de kantine, of uit de automaat. En ik ben niet de enige ;) Ik ben van plan om gewoon geen geld meer mee te nemen naar school, om mezelf te dwingen niks te kopen, haha!

2. dingen doen die ik écht leuk vind

In 2012 wou ik eigenlijk nooit op hockey, maar mijn vriendin had me overgehaald. Ik heb hier zo'n spijt van, ik zit er nu nog steeds op, en ik ben er helemaal niet goed in. Waarschijnlijk weten jullie het wel, maar als je op hockey zit moet je elk weekend hockeyen. En afzeggen gaat heel lastig. Als je het dan niet super leuk vindt, zoals ik, is dat helemaal niet leuk. In 2014 ga ik stoppen met hockeyen, en wil ik een andere sport gaan doen, die ik, zelf, leuk vind.

3. hogere cijfers halen

Tja.. Vorig jaar ging ik van de tweede naar de derde, op het randje. Ik ging met 2 tekortpunten over, en voor de rest best veel zessen. In 2014 ga ik gewoon meer mijn best doen, en beter opletten in de lessen, zodat ik overga ;)

4. geen vooroordelen meer hebben

Het is heel slecht, maar ik denk dat bijna iedereen dit wel heeft. Soms ontmoet ik iemand, en denk ik meteen: 'hij/zij zal vast een nerd/sukkel zijn'. En vaak is dit helemaal niet waar. Ik wil dit echt heel graag afleren, want ik vind het ook vervelend als mensen dit bij mij doen.

5. een blog beginnen

Het lijkt me echt heel erg leuk om artikelen te schrijven. En zoals ik in voornemen 2 zeg, wil ik dus dingen doen die ik echt leuk vind. Bloggen dus!

Dit was mijn eerste blog! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en dat jullie hem leuk vonden!















Geen opmerkingen:

Een reactie posten