woensdag 15 januari 2014

Socializen met random mensen?!



Socializen met random mensen?!

Ken je dat gevoel, dat je aan het fietsen bent, en er fietst iemand voor je, die je eigenlijk heel aardig lijkt. Maar is het niet raar om zomaar naast een random persoon te gaan fietsen? 


Als ik naar school ga, moet ik ongeveer een half uur fietsen. Ik fiets meestal met mensen samen, maar soms kan dat niet. En als je dan mensen ziet die je aardig lijken… Het lijkt me eigenlijk wel leuk als iemand dat bij mij zou doen. Misschien wordt je wel vrienden met diegene!

Ook heb ik dit vaak in de trein. Als ik een keer met de trein naar school ga, omdat mijn fiets kapot is, of omdat er heel veel sneeuw ligt, zit je vaak met heel veel andere mensen in de trein.  Ik krijg dan altijd zo veel zin om gewoon met die mensen te gaan praten! 

Nou ja, laatst zat ik in de bus, naar huis. Ik was net gaan shoppen met een vriendin, en zij woont in de stad, ik in het dorp. Dus ik zat in de bus. Ik ging zitten op een stoel, en naast mij zat niemand. Maar bij de volgende halte kwam er een meisje naast me zitten, van mijn leeftijd. Ik zei hoi, en zij ook. Toen pakte ze haar telefoon, en ik die van mij. We hadden allebei een iPhone 4s, en zo zijn we aan de praat geraakt. Nu hebben we al een paar keer afgesproken, en het klikt echt super goed. Ook woont ze best wel dicht bij, dus dat is ook heel handig. 

Dus, als je alleen met de bus/trein/fiets moet reizen, en je ziet iemand die je aardig lijkt, begin een gesprek! Diegene vindt het waarschijnlijk heel leuk, en als je een blunder maakt, zie je diegene waarschijnlijk toch nooit meer.

xxxx

1 opmerking:

  1. Omg super leuk dat je een vriendin hebt gemaakt in de bus :O en leuk artikel ;) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen